LiveCode Meeting

xtalkprogrammer
LiveCode-bijeenkomst

Aanstaande zondag 16 oktober organiseert eHUG een LiveCode-meeting (tevens voor eenieder geÔnteresseerd in SuperCard, Xojo, HyperStudio and zelfs HyperCard). Toegang is gratis, maar consumpties zijn voor eigen rekening.

Agenda

De bijeenkomst zal informeel van karakter zijn. Er staan enkele punten op de agenda, maar de agenda is vooralsnog incompleet. Het volgende zal, in willekeurige volgorde, aan bod komen:

LiveCode 8
SuperCard 4.8
Arduino / HyperDuino
Verloting van HyperStudio-licentie
Verloting van boek Programming LiveCode for the Real Beginner
Verloting van 50% korting op LiveCode
De volgende meeting in Antwerpen
Projecten van deelnemers
Widgets

We hopen nog meer aan te kunnen bieden, maar daar wordt nog aan gewerkt.

Belangrijk: eigen inbreng van de deelnemers maakt de bijeenkomst veel interessanter! Neem je eigen project mee en laat het zien! Laat ondergetekende per e-mail even weten hoeveel tijd je nodig hebt (alles tussen 5 en 30 minuten is mogelijk).

Locatie

De bijeenkomst wordt gehouden in de lobby van het NH Hotel in Utrecht. Het adres is:

Jaarbeursplein 24
3521 AR Utrecht
The Netherlands

Het hotel ligt op loopafstand van het centraal station van Utrecht zoals je op deze kaart kunt zien: https://goo.gl/maps/WBDSG

De bijeenkomst begint om ongeveer 13:00u. en is uiterlijk 17:00u. afgelopen. Het is mogelijk om na de bijeenkomst nog even iets te gaan eten in het gezellige centrum van Utrecht.

Meer info

Wil je op de hoogte blijven van activiteiten rond xTalk en LiveCode? Stuur mij een e-mailtje en ik zet je op de lijst.

Je kunt mij ook op Twitter volgen. Mijn persoonlijke account is @xtalkprogrammer en als je op de hoogte wilt blijven van computernieuws volg me dan op @MoreNewz.

Je kunt me tevens op Facebook vinden op het adres https://www.facebook.com/marksch en je kunt lid worden van de LiveCode Facebook groep op https://www.facebook.com/groups/runrev/

Heb je op het laatste moment nog vragen? Je kunt mij bereiken op Skype via xtalkprogrammer en als je mijn telefoonnummer hebt, kun je mij een berichtje sturen op Whatsapp of Viber.

Lees meer over het boek Programming for the Real Beginner op http://tinyurl.com/livecodebook

Je kunt alles over HyperStudio lezen op http://www.hyperstudio.com  en we raden je zeker aan om ook http://www.hyperduino.com te bezoeken aangezien dit een geweldig gadget is voor je Arduino Uno board.

De SuperCard website kun je vinden op http://www.supercard.us en je kunt meer over Xojo vinden op http://www.xojo.com. Om de lijst compleet te maken, vermelden we nog even de website van LiveCode: http://www.livecode.com

LiveCode Meeting

This Sunday 16th October, eHUG organises a LiveCode meeting (also for anyone who might be interested in SuperCard, Xojo, HyperStudio and even HyperCard). Entrance is free but drinks are on your own account.

Schedule

The meeting will be informal. There are a number of items on the agenda, but for now the schedule is incomplete. The following subjects will be included in our program:

LiveCode 8
SuperCard 4.8
Arduino / HyperDuino
Raffle of a HyperStudio license
Raffle of the book Programming for the Real Beginner
Raffle of a 50% discount on LiveCode
Next meeting in Antwerp
Projects of participants
Widgets

We hope to have more on offer soon, but we're still working on that.

Important: own contributions by participants make the meeting much more interesting! Bring your own project and show it! Please tell me how much time you need (anything between 5 and 30 minutes goes).

Location

The meeting is in the lobby of the NH Hotel in Utrecht, the Netherands. The address is:

Jaarbeursplein 24
3521 AR Utrecht
The Netherlands

The hotel is within walking distance from the Utrecht Central Station, as you can see on this map: https://goo.gl/maps/WBDSG

The meeting starts at approximately 13:00h. and finishes before 17:00h. It is possible to have a nice dinner in the centre of Utrecht afterwards.

More info

Do you want to stay informed about activities about xTalk and LiveCode? Send me an e-mail with your request and I'll add you to the list.

You can follow me on Twitter. My personal account is @xtalkprogrammer and if you want to get news about tech and computers you can follow @MoreNewz.

You can also find me on Facebook at https://www.facebook.com/marksch  and there is a LiveCode Facebook group at https://www.facebook.com/groups/runrev/

Do you have any question in the last moment? You can contact me at Skype at xtalkprogrammer and if you have my phone number you can contact me on Whatsapp or Viber.

You can read more about the book Programming LiveCode for the Real Beginner at http://tinyurl.com/livecodebook

You can read everything about HyperStudio at http://www.hyperstudio.com and we really recommend taking a look at http://www.hyperduino.com as it is a great little gadget to accompany your Arduino Uno board.

The SuperCard website is at http://www.supercard.us and more about Xojo can be fount at http://www.xojo.com. To make the list complete, here is the LiveCode website http://www.livecode.com

--
Best regards,

Mark Schonewille

Economy-x-Talk Consulting and Software Engineering
Homepage: http://economy-x-talk.com
Twitter: http://twitter.com/xtalkprogrammer
KvK: 50277553

We have time for new software development projects. Contact me for a quote.

Kind regards,

Drs. Mark Schonewille

Economy-x-Talk Consultancy and Software Engineering
Homepage: http://economy-x-talk.com
Twitter: http://twitter.com/xtalkprogrammer
Facebook: http://facebook.com/LiveCode.Beginner
KvK: 50277553

[ANN] Reminder - LiveCode Meeting

xtalkprogrammer
Hello,

Please don't forget: later today at 13:00u., we will have a LiveCode
meeting in Utrecht, the Netherlands. See the quoted message below for
details.

Vergeet niet dat er later vandaag om 13:00u., in Utrecht een
LiveCode-bijeenkomst gehouden wordt. Zie het bijgevoegde bericht
hieronder voor de details.

Kind regards,

Mark Schonewille
http://economy-x-talk.com
https://www.facebook.com/marksch

Buy the most extensive book on the
LiveCode language:
http://livecodebeginner.economy-x-talk.com

Op 14-Oct-16 om 02:14 schreef Mark Schonewille:

> [...]

Kind regards,

Drs. Mark Schonewille

Economy-x-Talk Consultancy and Software Engineering
KvK: 50277553

Re: LiveCode Meeting - arrival

xtalkprogrammer
Beste deelnemers,

In verband met het reisschema van de spoorwegen zal ik kort na de afgesproken tijd arriveren.

--
Kind regards,

Mark Schonewille
Economy-x-Talk
Http://economy-x-talk.com

Share the clipboard of your computer over a local network with Clipboard Link http://clipboardlink.economy-x-talk.com

Op 14 okt. 2016 om 02:14 heeft Mark Schonewille <[hidden email]> het volgende geschreven:

> [...]

Kind regards,

Drs. Mark Schonewille

Economy-x-Talk Consultancy and Software Engineering
KvK: 50277553

Re: [ANN] Reminder - LiveCode Meeting

beda
Hello

I’ve got the reminder but perhaps not the announcement. But honestly, it had been to far for me to go there, if I would not have combined it with a weekend holiday, but that would be a good idea!

Perhaps it would be possible for me to come to the next meeting in Antwerpen, it would be nice if you would add me to your list for more informations, thanks!

I wish you the best success for today,
Beda Sellung